Известие

Collapse
No announcement yet.

за Ограничителя на педала на газта 156 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Както писаха колегите преди да го пипаш този болт, закачете я на диагностика дай пълна гас на място и виж ако е на 100% няма защо да го пипаш, а ако е по малко ще се пробваш да го натегнеш, той не е сложен да ограничава тея 105 заводски коня.
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Писанието ми е до автора на темата... първо да си види колата у ред ли е, да направи каквото е необходимо и тогава ако не стига да мисли за подобрения - дори такива евтинки на пръв поглед.
      така колата вече е наред минала е всякакви необходими диагностики електроника,ходова част и така нататак... термостат,носачи,долни горни,ролки ангренаж,пистов,масло,маркучи на спирачките,маншони външни карета,стабилизираща щанга тампони предна. а днез диагностиката показа 71 % отворена клапа на гаста? това кво ще рече че краино развития болт не трябва да е така нали ? мн обидно да сам хварлил 2000 лв за стягане по тази кола и някой да ми каже че не е наред и е дарак.. сори но всичко останало е като ново с исключение на смененото за сега !
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
        така колата вече е наред минала е всякакви необходими диагностики електроника,ходова част и така нататак... термостат,носачи,долни горни,ролки ангренаж,пистов,масло,маркучи на спирачките,маншони външни карета,стабилизираща щанга тампони предна. а днез диагностиката показа 71 % отворена клапа на гаста? това кво ще рече че краино развития болт не трябва да е така нали ? мн обидно да сам хварлил 2000 лв за стягане по тази кола и някой да ми каже че не е наред и е дарак.. сори но всичко останало е като ново с исключение на смененото за сега !
        Следователно навиваш леко болта и пак пробвате...докато стигнете до 100% и готово Явно предния собственик я е ограничавал, да кажем ако я е карал млад шофьор...
        Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 19:13.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
          така колата вече е наред минала е всякакви необходими диагностики електроника,ходова част и така нататак... термостат,носачи,долни горни,ролки ангренаж,пистов,масло,маркучи на спирачките,маншони външни карета,стабилизираща щанга тампони предна. а днез диагностиката показа 71 % отворена клапа на гаста? това кво ще рече че краино развития болт не трябва да е така нали ? мн обидно да сам хварлил 2000 лв за стягане по тази кола и някой да ми каже че не е наред и е дарак.. сори но всичко останало е като ново с исключение на смененото за сега !
          Не се нерви, полза няма

          Е това трябваше да направиш от началото ... тая диагностика. 71% колата ти е умишлено спъната... дали заради млад шофьор или заради съмнения в здравината и не знам.
          Закачаш пак на диагностика, гледа се и се върти болта... докарай го на 99% и виж как ще е колата тогава.

          Ако го беше махнал можеше да прецакаш потенциометъра и вместо хубост да се вкараш в беля.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #20
            моя потенциометър сигурно е прецакан за година и половина без болт?
            1.9JTD 105+

            Comment


            • #21
              Твоя може да е изключение... тия болтове едва ли ги слагат само за украса.
              Ами ако се прецака ти ли ще му платиш ремонта?
              Нека първо го докара до 99% ... и да пробва тогава.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                Моя болт преди време го навих малко щото стелката ми ляга точно на тапата където опира болта и наддига с повече от 5 мм. и се чудех що не мога да дам газ до край.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Преди 2 месеца на един колега така му показваше максимум 80 % ( 145 1.9 jtd)
                  Пишеше и грешка.
                  Колегата директно махна буксата която се намира зад жабката и запои кабелите.

                  И аз много се чудех при него за болта, защото изглеждаше много развит, но си беше от буксата.
                  След това педала си отчиташе 100 %.
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #24
                    аз не очаквам чудеса от този мотор,избрах 1.9 заради икономичноста му пред всички останали и сам доволен наистина. Очудващо пъргав е при ниските обороти,като цяло доволен но умишлшно спъната няма да е,не искам самолет а нормалния капацитет на мотора.Така та предположението ми за този болт именно с резба а не фиксиран Е:
                    определени км на разработване и щадене на двигателя като нов мисла че именно с тази цел е сложен. След определените км вече да можеш да ползваш палния капацитет и др нещо според мен е за да може всеки индивидуално да си ограничава колата спорет това колко члена от сем. я карат на каква възраст и така.

                    ---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

                    а И аз своенравия не си правя ! Затова пуснах тази тема за да събера малко мнения на хора които се се зблъсквали точно с това и за да реша. и за мен най-правилното решение е компютърна диагностика и от там развиване или завиване
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      И както каза пр00ф - проверете му връзките на тоя потенциометър - че ако не са добри ще му добавят съпротивление.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Само да попитам за "градуси" или за "проценти" става въпрос?
                        По спомен някакви градуси ми отчиташе на мен за отваряне на дросела (нещо под 90 гр. беше)

                        Ако е в проценти- и то под 100%, а в същото време се е задействал датчика за максимално натоварване на ТПС има ли смисъл да се врътка този болт?
                        alfa romeo156 2.0TS 11'97

                        Comment


                        • #27
                          При бензиновите (както и при JTD EURO3) има дроселова клапа и там показанията са в ъгли от диагностичните програми. При JTD 105/136 няма клапа и има само потенциометъра, на кйто показанията са в %. При теб потенциометъра е при дроселовата клапа и се управлява посредством жило. Пипането на регулировъчни винтове при теб не е препоръчително да се прави без диагностичен софтуер и без да знаеш какво точно правиш.
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 21:23.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Jtd Euro3 2.4 140 коня със еку Bosch EDC15c7.
                            Положението на педала на газта се отчита в %
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #29
                              То това е ясно, че потенциометъра в % го дава, ама ми е интересно при евро 3 jtd моторите на диагностиката показва ли и отварянето на дросела, както при бензина?
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                До колкото съм чувал от запознати, дросела при дизела се използва за спиране на притока на въздух ===> по меко гасене на двигателя.
                                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                                Comment

                                Working...
                                X